21.3.2018

Kustannussäästöjä vierailijahallintajärjestelmän ja perehdytyspalvelun avulla

Joutuuko vieraasi odottamaan yrityksesi vastaanottotiloissa ilmoittautumista tuskastuttavan kauan ruuhkan vuoksi?

Vai haluaisitko irrottaa hiljaisessa vastaanottoaulassa työskentelevän henkilösi resurssit johonkin muuhun tehtävään? Automatisoitu vierailijahallintajärjestelmä auttaa molemmissa tilanteissa.
- Laitteen voi näppärästi sijoittaa pieneenkin vastaanottotilaan sopivan kokonsa vuoksi. Se on helppokäyttöinen, luotettava, kustannustehokas ja muokattava automaattinen kokonaisratkaisu vierailijoiden vastaanottoon ja vierailijaliikenteen hallintaan, palvelusta vastaava yksikön päällikkö Niina Ovaskainen kertoo.

Järjestelmä toimii itsepalveluperiaatteella. Se neuvoo käyttäjäänsä koko ajan, ottaa valokuvan laitteen sisään asennetulla kameralla ja tulostaa lopuksi kuvallisen vierailijakortin käyttäjälle. Katso oheinen video havainnollistamaan järjestelmän käytön helppoutta.

Sähköinen vieraiden perehdytyspalvelu säästää aikaa ja rahaa - integroitavissa vierailijahallintajärjestelmään

- Perehdytyspalvelumme sopii kaikkiin työympäristöihin, joissa vierailijoilta vaaditaan turvallisuusperehdytykseen osallistumista ennen tiloihin tai alueelle pääsyä. Tyyppiesimerkkejä tällaisista ympäristöistä ovat rakennustyömaat, tuotantolaitokset, laitetilat ja logistiikkakeskukset, kertoo Securitaksella palvelusta vastaava Ovaskainen.

Perehdytys on aina ajantasaista

Securitaksen verkkopohjainen perehdytyspalvelu helpottaa merkittävästi vierailijoiden ja yrityksen väen aikaa ja varmistaa ajantasaisen perehdytyksen.

- Perehdytysmateriaalin sisältö muokataan kunkin yrityksen tarpeisiin sopivaksi ja se toimitetaan vierailijoille sähköisesti etukäteen. Monipuolisia käyttömahdollisuuksia lisää se, että materiaali voi sisältää niin dokumentteja, kuvia kuin videotakin. Perehdytysmateriaali on mahdollista laatia monikielisenä ja saman yrityksen materiaalista voidaan tehdä useita eri versioita eri vierailijaprofiileille, esimerkiksi toimisto- ja tuotantotiloissa vieraileville sekä vaikkapa kuljetusliikkeiden edustajille, Ovaskainen jatkaa.

Perehdytyspalvelu on integroitavissa Securitaksen automaattisen vierailijahallintajärjestelmän kanssa, mutta se toimii myös itsenäisenä palveluna. Jos palvelu on integroitu vierailijahallintaan, voidaan asetuksista säätää, että järjestelmä antaa vierailijan kirjautua vieraaksi vasta, kun rekisterissä on merkintä suoritetusta ja voimassa olevasta perehdytyksestä. Lisäksi vierailijan tiedot siirtyvät automaattisesti perehdytyspalveluun.

Palvelu tuo säästöä

- Asiakkaat ovat yllättyneet siinä, miten merkittäviä säästöjä perehdytyspalvelun käytöllä on saatu. Suuria vierailijamääriä vastaanottavissa yrityksissä kustannussäästöt voivat nousta jopa kymmeniin tuhansiin euroihin vuodessa, ja pienten vierailijamäärien yrityksissäkin muutos kuluissa on huomattava, Ovaskainen kertoo.


Tule tutustumaan palveluihimme Tampereen Messukeskukseen Real Estate Expo -messuille 23.-24.5.2018!

Lisätietoja:
niina.ovaskainen@securitas.fi
puh. 040 507 3661

Takaisin