24.10.2019

Securitas Mall of Triplan turvallisuuskumppaniksi

Lokakuussa avautunut kauppakeskus Mall of Tripla Helsingin Pasilassa on valinnut turvallisuuskumppanikseen Securitaksen.

- Toimitamme kauppakeskus Mall of Triplaan vartiointi- ja järjestyksenvalvontapalvelut, turvallisuusasiantuntijan palvelut ja vastaanottopalvelut. Vastaamme myös 24/7 kauppakeskuksen valvomon toiminnasta, johon sisältyy kulunvalvonta- ja avainhallintatehtäviä. Tarjoamme Mall of Triplan vuokralaisille myös paljon erilaisia palveluita, kertoo Etelä-Suomen aluejohtaja Petri Mönkkönen.

Sopimuskumppanin valintaan johtavista tekijöistä Triplan kiinteistöpäällikkö Sakari Meriläinen korostaa erityisesti oikeita henkilövalintoja.

- Ensimmäisistä neuvotteluista alkaen painotimme henkilövalintojen tärkeyttä osana prosessia ja pyysimme palveluntarjoajia etsimään keskuudestaan henkilöitä, jotka ovat itse halukkaita siirtymään ja ottamaan vastuun Triplan tulevaisuuden turvallisuuskulttuurista. Kokemus kauppakeskusmaailmasta ja turvatekniikan ratkaisuista on tietenkin aina eduksi. Yksi hankintaprosessin tärkeimmistä päätöksistä on aina henkilövalinnat, ja niissä onnistuminen mitataan monta kertaa tulevina vuosina. Minulla on kuitenkin vahva luotto Securitaksen asiakkuuspäällikkö Sami Kuusemaan ammattitaitoon, Meriläinen toteaa.

- Triplaan ollaan luomassa toimintakulttuuria ja Tripla-tiimiä, jossa jokaisella on omat roolit ja vastuut. Tiimiin kuuluu kauppakeskuksen johdosta alkaen järjestyksenvalvojat, kiinteistönhoitajat, siivoojat, pysäköintioperaattorin henkilöstö ja vielä pullohuoneen hoitajatkin vain osan mainitakseni, hän jatkaa.

Nopea reagointikyky ja asiakaspalveluasenne keskiössä

Heinäkuussa allekirjoitetun sopimuksen toteutus alkaa heti Triplan avauduttua 17. lokakuuta. Mall of Tripla on Suomen ja koko Pohjoismaiden suurin kauppakeskus ja yhteistyö eri toimijoiden välillä on oltava mutkatonta.

- Toivon tulevan yhteistyömme olevan tiivistä ja avointa. Virheitäkään ei saa pelätä, mutta pyritään tekemään uusia virheitä, ei toistamaan vanhoja. Pyrimme ottamaan kaikki hyvät käytännöt osaksi arkeamme. Haastavassa toimintaympäristössä nopea reagointikyky ja vastuun kantaminen muuttuvissa tilanteissa nousee yhteisissä keskusteluissa esille tulevaisuudessa. Jokainen Triplan tiimiläinen voi ja pitääkin tehdä päätöksiä nopeissa tilanteissa eikä jäädä odottamaan aina johdon ohjeistusta, luettelee Meriläinen odotuksia yhteistyöltä.

- Tavoitteenamme on saavuttaa Suomen ja miksipä vaikka pohjoisen Euroopan turvallisin kauppakeskus, jossa kaikkien on hyvä liikkua ja tehdä ostoksiaan pelkäämättä sekä samalla kokea miellyttävää turvallisuuden tunnetta. Asiakaspalveluasennetta vaaditaan ihan kaikilta, se ei ole vain infopisteessä toimivien tehtävä vaan osa meidän arkea, hän jatkaa.

Securitaksen asiakkuusjohtaja Janne Tanttu kertoo turvallisuusyhteistyön Mall of Triplassa perustuvan asiakaslähtöisiin turvallisuusratkaisuihin, joilla vastataan asiakkaan tarpeisiin ja odotuksiin.

- Odotamme alkavaa yhteistyötä Mall of Triplan kanssa innokkaana ja haluamme olla turvallisuuspalveluiden tuottajana pitkäaikainen, joustava sekä innovatiivinen kumppani, joka pystyy vastaamaan asiakkaan turvallisuustarpeisiin myös tulevaisuudessa. Haluamme olla osaltamme rakentamassa turvallisuuskulttuuria kauppakeskuksessa sellaiseksi, että asiakas saavuttaa asettamansa tavoitteet, ja että kauppakeskus olisi miellyttävä asiointi- ja työskentely-ympäristö sekä asiakkaille että siellä työskenteleville. Turvallisuuspalveluidemme keskiössä ovat asiakaslähtöiset ja ennakoivat turvallisuusratkaisut, Tanttu kertoo.

Lisätietoja:

Sakari Meriläinen, Mall of Tripla
kiinteistöpäällikkö
sakari.merilainen@yit.fi

Janne Tanttu, Securitas
asiakkuusjohtaja
janne.tanttu@securitas.fi

Takaisin