22.6.2021

Securitakselle uusi globaali brändi-identiteetti

Securitas, maailman johtava kumppani älykkäissä turvallisuuspalveluissa, on käynnistänyt merkittävän päivityksen globaaliin brändi-identiteettiinsä.

Uuden brändin otsikkona on iskulause "See a different world", ja se korostaa yrityksen inhimillistä ja edistyksellistä lähestymistapaa turvallisuuteen sekä Securitaksen innovaatioiden ja teknologian myönteisiä vaikutuksia. Securitas-logo saa ensimmäisen merkittävän päivityksen sitten vuoden 1972.

Brändi-ilme uudistuu kaikissa toiminnoissa

Uusi brändi tulee näkymään Securitaksen toimipuvuissa, ajoneuvoissa, varusteissa, toimipisteiden sisä- ja ulkotiloissa sekä yhtiön digitaalisissa työvälineissä ja verkkokanavissa. Uusi visuaalinen ilme otetaan käyttöön asteittain kolmen vuoden aikana koko yhtiön maailmanlaajuisessa toiminnassa.

- Brändiuudistus on merkittävä visuaalinen muutos ilmeeseemme. Uusi brändi-ilme näkyi ensimmäisenä digitaalisissa kanavissamme ja myöhemmin tuotantoautomme ja asteittain työntekijöiden vaatetus saavat myös uuden ilmeen, sanoo Securitas Suomen toimitusjohtaja Jarmo Mikkonen.

 - Uusi brändimme näyttää maailmalle, keitä olemme ja mihin olemme menossa. Se perustuu Securitaksen ansiokkaaseen perintöön ja vahvoihin arvoihimme; rehellisyyteen, valppauteen ja avuliaisuuteen. Se keskittyy sitoutuneisiin ihmisiin ja korkealaatuiseen teknologiaan. Teemme yhteistyötä monien maailman tunnetuimpien yritysten kanssa, ja uusi identiteettimme viestii selkeästi, miten voimme auttaa luomaan kestävämmän ja osallistavamman tulevaisuuden yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Se avaa entistä enemmän ovia liiketoiminnallemme ja nopeuttaa strategiamme toteuttamista, kertoo Magnus Ahlqvist, Securitas-konsernin toimitusjohtaja.

Takaisin